Incoming & Outgoing Mail #3

Wrzesień był baaardzo dobrym miesiącem, jeśli chodzi o otrzymane listy :) mnóstwo ciekawych listów + wiele upominków :)(m.in. bibułki matujące oraz maseczkę wulkaniczną z Korei południowej)

Listy otrzymane:



(...)



W Październiku, natomiast, otrzymałam tylko jeden list od Penpalki z USA,
kilka dni później otrzymałam o niej również kartkę urodzinową :D
Za to w przeciągu 3 dni dostałam aż 11 pocztówek! Aktualizacja już niebawem :) Najbardziej cieszą mnie nowe kraje takie jak: Estonia, Austria czy Republika Południowej Afryki!:)
 

Listy wysłane:

Zaniedbałam fotografowanie listów wysłanych, jedyne zdjęcie,
które udało mi się zrobić to list + mały prezent dla panpalki z Niemiec. :)


Dzięki uprzejmości Penpalki z Sri Lanki udało mi się dostać zdjęcie małej paczuszki, którą jej wysłałam :)


Następne podsumowanie za kolejne dwa miesiące :)
Pozdrawiam, kiikaaxo

1 komentarz:

  1. U mnie tylko kilka listów, ale za to ile pocztówek :)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.