#130 - Filipiny (Penpals)

Ostatnio otrzymałam pierwszy list od nowej Penpalki z Filipin!:) Razem z nim - moją pierwszą pocztówkę z tego kraju. Bajeczny widok  - szczególnie, że za oknem deszczowa aura.
Theresa mieszka w mieście Davao,jest to miasto położone na wyspie Mindanao nad Zatoką Davao.   Powierzchnia miasta jest równa 2440 km², co stawia je na czołowym miejscu na świecie pod tym względem! Wow.


Pocztówka przedstawia Pearl Farm Beach Resort, na wyspie Samal. 11-hektarowy resort, biały piasek - dla wielu wakacje marzeń! :)

Komentarze

  1. Faktycznie, aż serce się uśmiech na widok takiej pocztówki, kiedy za oknem deszcz i szaro buro:( Piękny widoczek, oby jak najwięcej tak pięknych pocztówek:)

    Pozdrawiam,
    http://zmiana-trasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam koleżankę Filipinkę, która zupełnie nie rozumie naszego zachwytu nad tymi cudwnymi plazami ;) Zupełnie jak ja nie rozumiem jej zachytu na widok śniegu:)
    Piekna pocztówka

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Z góry przepraszam za spam!
    Prowadzę pocztówkowego bloga, który bierze udział w konkursie na Blog Miesiąca Sierpień.
    PROSZĘ POMÓŻ MU WYGRAĆ!
    ZAGŁOSUJ W ANKIECIE:
    1. Wejdź na http://blogmiesiaca.blogspot.com/
    2. Poczekaj chwilę. Po lewej stronie ukaże się ankieta do głosowania.
    3. Zagłosuj na numer 8. Moje pocztówki

    ZAGŁOSUJ NA FANPAGE'U:
    1. Wejdź na: https://www.facebook.com/pages/Blog-Miesi%C4%85ca/536780616345744?ref=hl
    2. POLUB STRONĘ!
    3.Oddaj głos (np.w komentarzu) pisząc coś w stylu "Głosuję na numer 8 Moje pocztówki"

    POMÓŻ WYGRAĆ POCZTÓWKOWEMU BLOGOWI!!!
    BAAARDZO DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA ZA KAŻDY ODDANY GŁOS NA MOJEGO BLOGA!
    Miki
    Dla Ciebie to tylko chwila, dla mnie to bardzo dużo!
    PROSZĘ TO TROCHĘ ROZPOWSZECHNIAĆ WŚRÓD ZNAJOMYCH, W SZKOLE... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wspaniały kolor wody! O piasku nie wspominam, chociaż kocham góry, to takie miejsce jest niczym raj na Ziemi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Relacja z Wakacji, cz. I - Siófok,Węgry + Omiš, Chorwacja

#116 - Polska: Kraków

Relacja z Wakacji, cz. II - Trogir + Split, Chorwacja