#106 - Niemcy + Listy, Listy

Dawno nie publikowałam niespodzianek od moich penpali :)
Kilka Dni temu dostałam list i pocztówkę od mojej Penpalki z Niemiec Elli (Thank you Ella, again:))
Pocztówka przedstawia miasto w którym studiuje moja Penpalka. Piękne miejsce ;)


Tego samego dnia otrzymałam również listy od nowej Penpalki z USA! :) Przeurocza zarówno koperta jak i jej zawartość:) Ponieważ po otwarciu koperty, w środku czekała na mnie kolejna!:) tym razem ze słodkimi kociakami ;)

Znaczki z tego listu:



Jako, że zima na dobre od nas jeszcze nie odeszła pozwolę sobie dodać świąteczną kartkę od Pen-palki  z Korei Południowej ;) Co prawda to kartka z poprzednich świat, ale nie miałam okazji  jej jeszcze opublikować :)


Kartki Wielkanocne postaram sie wrzucać bardziej na bieżąco:D (Jeśli jakieś dostanę:P)


Słonecznego, Weekendowego odpoczynku życzę,
Karolina. :)



1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.