Happy Postcrossing!

stycznia 12, 2012
Zmiana ;) Oczywiście moja sytematyczność mnie zawiodła i nie zdołałam prowadzić bloga o kosmetykach ale... Ok  tygodnia temu trafiłam przypadkowo na pierwsze polskie forum postrossingu! Tak wciągnełam się w ten temat, że niewiele myśląc, postanowiłąm się zarejestrować na stronie postcrossing.com. Kupiłam kilka pocztówek z mojego miasta, uzupełniłam profil... i się zaczęło:) Chciałam zacząć od jednej wysłanej pocztówki, ale nie mogłam się powstrzymać! w sobote wysłałam 3 kartki. Na początek wylosowałam Rosję, Słowenię i Holandię. Następniego dnia nie mogąc sie powstrzymać wylosowałam U.S.A (Florydę) ;) Dwie moje kartki dotarły  już do adresatów więc z niecierpliwością czekam na kartki! :)

Pozdrawiam, kiikaaxo :)

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.